Advertorialul in presa este cel mai utilizat instrument de marketing si de SEO. 

 

Advertoriale in presa

Advertorialul este un articol care imbina un scop publicitar cu stilul jurnalistic. El trebuie sa tina cont de obiectivul sau, de publicul caruia i se adreseaza, dar si de publicatia unde va fi postat.

 

Obiective/cu ce scop este utilizat un advertorial

  • ca si relatii cu publicul: publicul este informat cu privire la o companie si produsele sale, se formeaza o imagine pozitiva in jurul acesteia (lider de piata, cea mai mare retea de distributie, cea mai rapida crestere, rezultatele financiare, calitatea produselor si proceselor, noutatea tehnicilor si metodelor de conducere, etc.);
  • ca suport pentru procesul de vanzare: vorbeste despre existenta unei probleme si pune presiuni pentru rezolvarea ei, propune solutii. Articolele contribuie la generarea de leaduri (prospecti care vor deveni clienti).
  • ca ajutor in procesul de marketing: articolele pregatesc lansarea unui produs nou sau alte evenimente (seminarii, targuri, promotii), fac apel la emotii, stimuleaza discutiile private si zvonurile. Uneori sunt modalitatea prin care se realizeaza campaniile promotionale.

     

    Publicul 

Daca publicatia tinta iti arata cum sa scrii, cu ce limbaj si stil, publicul este cel care decide daca citeste, daca crede ceea ce scrii, daca daca te apreciaza si daca te cauta. Publicul are trei cerinte: claritate, onestitate si atractivitate.

              - Mesajul trebuie sa fie prezentat cat mai clar si concis cu putinta.

             - Publicului nu ii plac laudele excesive si realitatile reinterpretate, ci vrea informatii care pot fi verificate.

             - Cititorului ii plac stirile pe care le poate folosi.

Publicatia gazda

Cu cat articolul reuseste mai bine sa se integreze cu stilul revistei sau ziarului, cu atat mai inalte vor fi nivelurile de acceptabilitate si credibilitate din partea publicului. De aceea e bine de construit fiecare advertorial pentru fiecare publicatie in parte. Spre deosebire de reclame unde repetitia este regula, fiecare advertorial are o aparitie unica chiar daca face parte dintr-o campanie de comunicare.

Publicitate prin advertorial cu un impact puternic

Specialistii nostri in content sunt capabili a-si modela munca in functie de preferintele fiecarui client pentru a furniza cele mai bine scrise si captivante advertoriale in presa. Spre deosebire de o reclama platita in ziar, un advertorial este superior si poate fi perceput in mod natural ca un articol ce ofera informatii de valoare, fara a manipula sau agasa cititorul; este o publicitate mascata.

Desi ai aflat in mare ce presupune un advertorial, pentru a te convinge de motivatia pentru care ai nevoie de articole platite in presa, trebuie sa stii mai intai ce reprezinta cu adevarat acest instrument de promovare atat de eficient si utilizat de majoritatea proprietarilor de afaceri online.

Asadar, un advertorial este un tip de reclama bine gandita si conceputa care imita formatul editorial, dandu-se exact dupa genul publicatiei in care va aparea. Pentru trusturile de presa, felul in care este redactat un advertorial tinde sa copie stilul unei stiri de mare valoare pentru publicul tinta.

Si daca primul gand ce iti trece prin cap este ca daca apare in media, merita citit si luat in considerare, exista si alte motive pentru care sa-ti promovezi site-ul prin advertoriale in presa.

Care sunt cele 5 motive pentru promovarea afacerii cu advertoriale in presa?

1. Ca si client, ai control total asupra continutului ce va urma sa apara in media. Tu oferi indicatiile dupa care ar trebui sa apara, tu hotarasti forma finala a articolului platit si tot tu decizi ce aspecte importante despre afacerea ta sa apara in articol. Aceste texte sunt redactate de catre content writerii de la WhiteAd Media atat in functie de preferintele clientului, cat si in bazat pe profilul trustului de presa.

2.  Link-urile inserate in articol contribuie la procesul de link building al site-ului tau, ajuta procesul de SEO si astfel vei urca in clasamentul Google pe cuvintele cheie relevante afacerii tale; 

3. Datorita faptului ca advertorialul va ramane permanent in trustul de presa in care a fost publicat, publicul va putea accesa oricand continutul si tu vei primi mai mult trafic; afacerea ta va fi mult mai vizibila, treptat va creste numarul de vizitatori, audienta, si pe langa autoritatea in Google si credibilitatea ta ca brand, vor creste si vanzarile. Cititorii se vor simti atrasi de informatiile prezente in advertorial si nu se vor simti agasati ca in cazul unei reclame pe fata care incearca sa-i determine sa cumpere ceva.

4. Publicatiile mai mici, preiau de la cele mai mari stiri si continut. Astfel ai toate sansele ca advertorialul tau sa fie preluat si distribuit, deci mai multi vizitatori pentru tine.

5. Ba mai mult decat atat, cititorii acestor articole in presa vor fi mult mai doritori sa faca acest mesaj cunoscut si altora, impartasind pe retelele de social media informatia la care au ajuns. In acest sens, vei avea parte de reclama gratuita pentru mai mult timp de la publicarea advertorialelor in presa. Si toate acestea se datoreaza formatului scrierii in cauza si abilitatii specialistilor in content de a introduce avantajele unui produs anume intr-o maniera cat mai atractiva si in acelasi timp obiectiva.

Toate aceste motive pentru care sa-ti promovezi site-ul prin advertoriale in presa sunt reale si usor de obtinut daca vei alege o campanie de promovare in ziare si reviste online oferita de agentia de advertising si SEO WhiteAd Media.

Contacteaza-ne